Subject: gripi vaktsineerimise hõlmatus eesti
From: "Saar, Indrek" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 14:44:24 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas teil on statistikat selle hooaja gripi vaktsineerimise hõlmatuse kohta
vanusegruppide lõikes?

Tervitades

Indrek

Indrek Saar, PhD

Sales Manager

__________________________________________________________________________
___________________

AstraZeneca

Europe Canada | CEE-BA | Sales & Marketing

Valukoja 8, 11415 Tallinn, Estonia

T: +372 6549 600 M: +372 514 9875

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]